Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855  | FAX 71 3339822

Konferencje Wyjazdowe

Wisła, Polanica Zdrój, Zakopane, Kołobrzeg i inne

BILANS 2024 - zamknięcie roku 2024 w podatkach i rachunkowości, zmiany na 2025 rok

Kategoria
22-25.10.2024 / Zakopane, Grand hotel Stamary / konferencja
Termin
23 październik - 25 październik
kod:
4396
prowadzący:
Ewa Polewczak


Informacje organizacyjne



Kiedy i gdzie
  • od: 23 październik
  • do: 25 październik
  • Zakopane, Grand hotel STAMARY ul. T. Kościuszki 19
Cenny netto
  • 1 osoba: 2360 zł 
  • 2 osoby: 4720 zł
  • cena bez zakwaterowani i wyżywienia
  • 3 dni szkoleniowe
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakopane, Grand hotel Stamary Wellness & SPA ****      ..... szczegóły ∇
Wrocław, ul. Boczna 12
Zakopane, Grand Hotel Stamary Wellness & SPA **** - strona hotelu

Mieści się w pochodzącym z 1905 roku budynku, wzniesionym według projektu Eugeniusza Wesołowskiego, przy głównej ulicy Zakopanego, wiodącej do centrum miasta.
Stamary - to pseudonim popularnej wówczas artystki estradowej Marii Budziszewskiej, pierwszej właścicielki, której nakładem środków hotel został wzniesiony.
Obecnie, wizerunek Grand Hotelu Stamary to połączenie pięknej formy architektonicznej, stylowych wnętrz oraz nowoczesnych rozwiązań zapewniających komfort i bezpieczeństwo Gości.
W grudniu 2006 oddane zostało do użytku Gości nowoczesne Centrum Wellness & SPA, w którym szczególne wrażenie robi okazała pływalnia z systemem hydroterapii w formie gejzerów, wodospadów, kaskad i masaży podwodnych oraz duże, funkcjonalne jacuzzi. Przed wejściem na pływalnię można skorzystać z dużej atrakcji, jaką jest „prysznic wrażeń”, zaskakujący ilością programów oddziałujących na zmysły poprzez koloroterapię, z możliwością regulacji intensywności i kierunków wody.
Integralną częścią SPA jest zespół saun, w tym sauna fińska i turecka oraz kabina na podczerwień, połączone z pokojem relaxu, który wprowadza Gości w nastrój wyciszenia.
Hotelowe centrum SPA oferuje szeroką gamę specjalistycznych zabiegów, uwzględniających najwyższe wymagania gości oraz światowe trendy Wellness. Proponujemy - między innymi - zabiegi modelowania ciała przy użyciu urządzeń BHS, zabiegi pojędrniające i modelujące sylwetkę z użyciem nowoczesnej aparatury oraz naturalnych preparatów i ekstraktów roślinnych, takich jak: wyciągi z nasion, płatków kwiatów, owoców, alg i soli morskich. Nie zabrakło także hitów kosmetyki, jak preparaty na bazie kawioru, kawy, winogron, czekolady i złotej perły. W specjalistycznej części przeznaczonej do hydroterapii, proponujemy kąpiele w wannie połączonej z aromaterapią i specjalnym programem kąpieli balneologicznych. Do najbardziej ekskluzywnych form poprawiających wygląd i kondycję skóry należy Kąpiel Mleczna Kleopatry.sala_konferencyjna_hotel_zakopane_stamary_4.jpg
Bogata oferta masaży relaksacyjnych i prozdrowotnych stanowi dopełnienie stanu całkowitego relaksu, harmonii ciała i ducha.
Restauracja Stamary
Elegancka, utrzymana w klasycznym stylu, dysponująca miejscami dla 130 osób, jest doskonałym miejscem nie tylko na spotkania z przyjaciółmi i obiady w gronie rodzinnym,lecz także dla organizacji bankietów oraz kameralnych przyjęć.
Bogaty wybór dań, począwszy od staropolskich, poprzez regionalne, wegetariańskie, aż do międzynarodowych, który oferuje Gościom Szef Kuchni, z pewnością zadowoli każdego, a profesjonalna obsługa zadba,
by posiłek odbywał się w miłej i przyjaznej atmosferze.

 

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen z podwodnym systemem hydroterapii i brodzikiem dla dzieci
  • kameralne jacuzzi
  • saunę fińską, łaźnię parową i kabinę na podczerwień
  • studio cardio

basen.jpg


Sprawozdania finansowe za 2024 rok, środki trwałe i leasing

  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 - 2024.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po ostatnich zmianach

  3.  Sprawozdanie finansowe za 2024 rok - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2023 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia

  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena

  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym

  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.

  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady

  8. Dyskusja i zakończenie.


Podatek VAT w 2024 roku, zmiany na 2025 rok
  1. Zasady funkcjonowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) – zmiany na 2025 rok.
  2. Różnice miedzy obecną fakturą elektroniczną, a e-fakturą z KSeF.
  3. Sposoby uwierzytelniania w KSeF
  4. Zasady nadawania uprawnień do korzystania z KSeF
    • rodzaje uprawnień,
    • możliwość przekazania uprawnień do wystawiania faktur podmiotowi trzeciemu,
    • samofakturowanie w ramach KSeF
    • uprawnienia dla oddziału lub innej wyodrębnionej jednostki (identyfikator wewnętrzny).

  5. Termin, w którym uznaje się e-fakturę za wystawioną.
    • problemy z ustaleniem obowiązku podatkowego w przypadku e-faktur.

  6. Proformy a KSeF
  7. Omówienie wybranych pól zawartych we wzorcu e-faktury.
    • rodzaje faktur wystawianych w KSeF,
    • zasadnicze części e-faktury,
    • podmioty, które mogą wystąpić na e-fakturze obok wystawcy i nabywcy.

  8. Faktury korygujące treść, terminy rozliczeń, zarówno „klasycznych”, jak i e-faktur.
  9. Terminy odliczenia podatku naliczonego z e-faktur.
  10. Terminy rozliczenia otrzymanych faktur korygujących, zarówno „klasycznych”, jak i e-faktur.
  11. Przechowywanie faktur ustrukturyzowanych.
  12. Przeniesienie prawa do dysponowania towarem jak właściciel jako moment obowiązku podatkowego dla dostawy towarów:
    • sprzedaż wysyłkowa – ustalenie terminu obowiązku podatkowego
    • ustalony miedzy kontrahentami umownie termin przeniesienia władztwa nad towarem, a moment obowiązku podatkowego,
    • przyjęcie zasad wynikających z reguł Incoterms, a obowiązek podatkowy
    • obowiązek podatkowy w WDT i Eksporcie.

  13. Rozliczenie obowiązku podatkowego w przypadku świadczenia usług
    • częściowy odbiór usługi, a obowiązek podatkowy
    • przyjęcie umownego terminu wystawienia faktury np. po podpisaniu protokołu, a termin obowiązku podatkowego,
    • obowiązek podatkowy w imporcie usług.

  14. Otrzymanie płatności przed dokonaniem dostawy lub wykonaniem usługi – wpływ na rozliczenie VAT
    • sytuacje, w których otrzymanie zaliczki, przedpłaty, nie powoduje powstania obowiązku podatkowego
    • zaliczki w eksporcie, WDT i WNT.

  15. Rozliczanie transakcji cyklicznych i ciągłych
  16. Ustalenie okresów rozliczeniowych dla fakturowania dostaw lub usług, a obowiązek rozliczenia podatku
  17. Pozostałe zmiany w podatku VAT na 2025 rok.
  18. Przegląd orzecznictwa i interpretacji w zakresie podatku VAT.


Podatek CIT i PIT w 2024 roku, zmiany na 2025 rok
  1. Najważniejsze zmiany w podatkach dochodowych od osób prawnych i fizycznych od 1 stycznia 2024 r.
    1. Nowe regulacje w zakresie stosowania indywidualnych stawek amortyzacyjnych dla wytworzonych
    2. we własnym zakresie budynków (lokali) niemieszkalnych i budowli po raz pierwszy wprowadzonych do ewidencji, warunki stosowania nowych stawek, obowiązki podatnika itp.
    3. Wygaśnięcie czasowego zwolnienia z obowiązku rozliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego od osób prawnych przez spółki oraz podatkowe grupy kapitałowe, które w roku podatkowym poniosły stratę albo osiągnęły udział dochodów w przychodach w wysokości nie większej niż 2%. Zmiany w zakresie rozliczania minimalnego podatku dochodowego.
    4. Odroczenie obowiązku prowadzenia i przesyłania w formie elektronicznej ksiąg i ewidencji do urzędu skarbowego (JPK_CIT i JPK_PIT).
    5. Uchylenie przepisów nakładających, od 1 stycznia 2024 r., obowiązek zaliczania do przychodów z działalności gospodarczej kwoty płatności dokonanej przez konsumenta bez pośrednictwa rachunku płatniczego oraz przepisów obniżających, od 1 stycznia 2024 r., limit wartości transakcji między przedsiębiorcami, w przypadku których płatność może być dokonywana bez pośrednictwa rachunku płatniczego.
    6. Wprowadzenie możliwości niestosowania zwolnień z podatku dochodowego w przypadku dotacji, subwencji, dopłat i innych nieodpłatnych świadczeń, po spełnieniu ustawowych obowiązków informacyjnych.
    7. Wprowadzenie w podatku dochodowym od osób fizycznych możliwości kompensowania dochodów i strat z funduszy kapitałowych z dochodami i stratami z innych inwestycji kapitałowych np. ze zbycia akcji (udziałów), pochodnych instrumentów finansowych itp.
    8. Zmiany w zakresie udostępniania przez organy podatkowe zeznań rocznych za 2023 r. dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

  2. Bieżące problemy i zagadnienia związane z rozliczeniami rocznymi za 2024 rok.
    1. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, w podatku dochodowym od osób prawnych, części kapitału zatrzymanego w spółce w postaci dopłat lub zysku przekazanego na kapitał zapasowy lub rezerwowy.
    2. Rozliczanie kosztów finansowania dłużnego w podatku dochodowym od osób prawnych, ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek np. od pożyczek, kredytów itp.
    3. Zasady rozliczania kosztów w czasie (moment zaliczania wydatków do kup, koszty bezpośrednie i pośrednie, rozliczanie kosztów na przełomie lat podatkowych, koszty zapłacone i poniesione, ubezpieczenia, licencje, certyfikaty, czynsz inicjalny w umowach leasingowych, remonty, usługi wykonane w następnych okresach sprawozdawczych, zaliczki itp.).
    4. Terminy zaliczania do kup składek na ubezpieczenia społeczne, w części finansowanej przez płatnika składek, od wynagrodzeń ze stosunku pracy.
    5. Zasady dokumentowania kosztów uzyskania przychodów.
    6. Wydatki na nabycie programów komputerowych – zasady zaliczania bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów, programy komputerowe nie zaliczane do wartości niematerialnych i prawnych, przypadki gdy nie powstaje obowiązek poboru podatku u źródła.
    7. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, reklamę, sponsoring, udział w targach i imprezach reklamowych oraz sprzedaż premiową. Obowiązek składania PIT – 11 w przypadku nieodpłatnych świadczeń dla kontrahentów oraz sytuacje, w których firmy nie muszą składać tych informacji.
    8. Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
    9. Koszty egzekucji i postępowania sądowego, kary umowne, odszkodowania, naprawy gwarancyjne, rękojmia za wady - warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów.
    10. Świadczenia na rzecz pracowników – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, wydatki nie stanowiące kosztów podatkowych, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
    11. Spotkania i wyjazdy integracyjne, szkolenia pracowników – warunki zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
    12. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu najmu i leasingu samochodów osobowych oraz wydatków związanych z ubezpieczeniem, eksploatacją i używaniem samochodów osobowych.
    13. Korekty przychodów i kosztów, moment ujęcia korekty, kursy walut, korekty na przełomie lat podatkowych itp.
    14. Straty w środkach trwałych i obrotowych – warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, dokumentowanie itp.
    15. Zasady zaliczania do kup strat z tytułu sprzedaży wierzytelności.
    16. Zasady stosowania kopii certyfikatów rezydencji w przypadku poboru podatku u źródła.
    17. Definitywne zniesienie, od 1 stycznia 2023 r., możliwości amortyzowania budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej.
    18. Zasady ustalania jednorazowej wartości transakcji i wyłączania wydatków z kosztów uzyskania przychodów w przypadku dokonywania płatności bez pośrednictwa rachunku płatniczego lub na rachunek kontrahenta inny, niż podany na tzw. „białej liście” - po przekroczeniu ustawowego limitu.

  3. Odpowiedzi na pytania uczestników.

 


prowadzący: Katarzyna Tomala ......... więcej ∇
Ktomala mPrawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, od 2003 r. posiada licencję doradcy podatkowego (nr wpisu 09887). W latach 2001- 2007 pracownik i wykładowca Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy – Audyt Sp. z o.o. Obecnie członek zarządu w spółce doradztwa podatkowego Meritum Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. oraz członek władz okręgowych Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Specjalizacja: podatki dochodowe w szczególności w działalności gospodarczej, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.
Wieloletni wykładowca (od 2002r.) dla praktyków podatkowych oraz księgowych, również na kursach dla Głównych księgowych i Biegłych rewidentów w SKwP; autorka publikacji z dziedziny prawa podatkowego. Stały współpracownik firmy ESAL.

prowadzący: Dariusz Polakowski      ..... więcej ∇

Polakowski mAbsolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji.
Trenerem z zakres podatku VAT jest od samego początku jego obowiązywania (ponad 25 lat) i w tym czasie przeprowadził ponad 3 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.

prowadzący: Arkadiusz Lenarcik ......... więcej ∇
Dominik BielBiegły rewident, Dyrektor Departamentu Audytu. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu ogólnopolskiej firmy audytorskiej gdzie był przede wszystkim odpowiedzialny za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF), ale także w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości. Stały współpracownik naszej firmy ESAL.


Zakopane, Grand hotel Stamary Wellness & SPA ****      ..... szczegóły ∇

Wrocław, ul. Boczna 12
Zakopane, Grand Hotel Stamary Wellness & SPA **** - strona hotelu

Mieści się w pochodzącym z 1905 roku budynku, wzniesionym według projektu Eugeniusza Wesołowskiego, przy głównej ulicy Zakopanego, wiodącej do centrum miasta.
Stamary - to pseudonim popularnej wówczas artystki estradowej Marii Budziszewskiej, pierwszej właścicielki, której nakładem środków hotel został wzniesiony.
Obecnie, wizerunek Grand Hotelu Stamary to połączenie pięknej formy architektonicznej, stylowych wnętrz oraz nowoczesnych rozwiązań zapewniających komfort i bezpieczeństwo Gości.
W grudniu 2006 oddane zostało do użytku Gości nowoczesne Centrum Wellness & SPA, w którym szczególne wrażenie robi okazała pływalnia z systemem hydroterapii w formie gejzerów, wodospadów, kaskad i masaży podwodnych oraz duże, funkcjonalne jacuzzi. Przed wejściem na pływalnię można skorzystać z dużej atrakcji, jaką jest „prysznic wrażeń”, zaskakujący ilością programów oddziałujących na zmysły poprzez koloroterapię, z możliwością regulacji intensywności i kierunków wody.
Integralną częścią SPA jest zespół saun, w tym sauna fińska i turecka oraz kabina na podczerwień, połączone z pokojem relaxu, który wprowadza Gości w nastrój wyciszenia.
Hotelowe centrum SPA oferuje szeroką gamę specjalistycznych zabiegów, uwzględniających najwyższe wymagania gości oraz światowe trendy Wellness. Proponujemy - między innymi - zabiegi modelowania ciała przy użyciu urządzeń BHS, zabiegi pojędrniające i modelujące sylwetkę z użyciem nowoczesnej aparatury oraz naturalnych preparatów i ekstraktów roślinnych, takich jak: wyciągi z nasion, płatków kwiatów, owoców, alg i soli morskich. Nie zabrakło także hitów kosmetyki, jak preparaty na bazie kawioru, kawy, winogron, czekolady i złotej perły. W specjalistycznej części przeznaczonej do hydroterapii, proponujemy kąpiele w wannie połączonej z aromaterapią i specjalnym programem kąpieli balneologicznych. Do najbardziej ekskluzywnych form poprawiających wygląd i kondycję skóry należy Kąpiel Mleczna Kleopatry.
Bogata oferta masaży relaksacyjnych i prozdrowotnych stanowi dopełnienie stanu całkowitego relaksu, harmonii ciała i ducha.
Restauracja Stamary
Elegancka, utrzymana w klasycznym stylu, dysponująca miejscami dla 130 osób, jest doskonałym miejscem nie tylko na spotkania z przyjaciółmi i obiady w gronie rodzinnym, lecz także dla organizacji bankietów oraz kameralnych przyjęć.
Bogaty wybór dań, począwszy od staropolskich, poprzez regionalne, wegetariańskie, aż do międzynarodowych, który oferuje Gościom Szef Kuchni, z pewnością zadowoli każdego, a profesjonalna obsługa zadba,
by posiłek odbywał się w miłej i przyjaznej atmosferze.

 

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen z podwodnym systemem hydroterapii i brodzikiem dla dzieci
  • kameralne jacuzzi
  • saunę fińską, łaźnię parową i kabinę na podczerwień
  • studio cardio

basen.jpg

 
 

Terminy

Okres: Od 23 październik do 25 październik

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 30 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30